MiniGP Cup

Μετά την συμπλήρωση και της πενταετίας, ο αθλητικός σύλλογος «ΑΡΗΣ» ανακοινώνει την 6η έκδοση του αναπτυξιακού θεσμού που ίδρυσε και καθιέρωσε, του MiniGP Cup 2018.

Αποτελέσματα

supporters

Ο παρακάτω Κανονισμός ισχύει από 15 Ιουνίου 2019

Για να κατεβάσετε τον κανονισμό σε μορφή pdf ή για εκτύπωση πατήστε εδώ

ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ MiniGP Cup

1. MiniGP & MiniGP1

Μοτοσυκλέτες αγωνιστικές (δεν ταξινομούνται) με πλαίσιο χαλύβδινο ή αλουμινίου, με τροχούς 10’’- 12’’ (υποχρεωτικά 10’’ για MGP1).

Ελάχιστα βάρη:

  έως 50 κ.εκ.,
υδροψ. 2Τ 

50-90 κ.εκ.
αεροψ. 2Τ

70-125 κ.εκ.
αεροψ. 4Τ
110-140 κ.εκ.
αεροψ. χωρίς
μετατροπή 4Τ
MiniGP1 64 κιλά  62 κιλά 64 κιλά 64 κιλά
  έως 70 κ.εκ.,
υδροψ. 2Τ
75-125 κ.εκ.
αεροψ. 2Τ
90-160 κ.εκ.
αεροψ. 4Τ
 
MiniGP 64 κιλά 66 κιλά 66 κιλά  

1.1. Κινητήρας μονοκύλινδρος:

1.1.1. MiniGP1 - κινητήρας:

4Τ αερόψυκτος, διβάλβιδος, 70-125κ.ε., (έως 140κ.εκ. για κινητήρα όπως ακριβώς παράγεται, χωρίς καμία μετατροπή, ακόμα και σε τροφοδοσία-ανάφλεξη), 2τ αερόψυκτος 50-90κ.εκ. 2Τ υδρόψυκτος έως 50 κ.εκ, αυτόματο ή κανονικό συμπλέκτη

1.1.2. MiniGP - κινητήρας:

4Τ, αερόψυκτος, διβάλβιδος, 90-160κ.ε. 2τ αερόψυκτος 75-125 κ.εκ. 2Τ υδρόψυκτος έως 70 κ.εκ, αυτόματο ή κανονικό συμπλέκτη

1.1.3. Τροφοδοσία: Καρμπυρατέρ ή ψεκασμός διαμέτρου:

MiniGP1: έως Ø 24 χλστ για 4Τ κινητήρες, έως Ø17 χλστ για 2Τ,
MiniGP: έως Ø 28 χλστ για 4Τ κινητήρες, έως Ø 19 χλστ για 2Τ (έως Ø17χλστ για υδρόψυκτο 2Τ),

1.2. Οι μοτοσυκλέτες MiniGP(1) ΠΡΕΠΕΙ να έχουν:

  • Κιβώτιο ταχυτήτων έως 5 σχέσεων
  • Φρένα και στους 2 τροχούς (υποχρεωτικά υδραυλικό δισκόφρενο εμπρός)
  • Ανάρτηση εμπρός και πίσω
  • Δοχείο συλλογής υπερχειλίσεων/αναθυμιάσεων 300 κ.εκ. τουλάχιστον
  • Διακόπτη λειτουργίας του κινητήρα στο τιμόνι, σε εμφανές σημείο
  • Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 120 χλστ
  • Μανέτες φρένου/συμπλέκτη με στρογγυλά άκρα διαμέτρου 10 χλστ (ελάχιστο)
  • Στηρίγματα ποδών (μαρσπιέ) σταθερά ή αναδιπλούμενα, με στρογγυλά άκρα διαμέτρου 14 χλστ (ελάχιστο)
  • Δυνατότητα κλίσης 50°, τουλάχιστον, σε κάθε πλευρά (χωρίς βάρος) χωρίς να έρχεται σε επαφή με την άσφαλτο κανένα μέρος εκτός των ελαστικών.
  • Δυνατότητα περιστροφής του τιμονιού κατά 15°, τουλάχιστον, σε κάθε πλευρά χωρίς κανένα του σημείο να πλησιάσει λιγότερο από 30 χλστ από κάθε σταθερό σημείο.
  • Σταθερά όρια περιστροφής τιμονιού στο πλαίσιο
  • Εμφανείς αριθμούς συμμετοχής, εμπρός, πίσω αριστερά και πίσω δεξιά.
  • Αυτόνομη εκκίνηση κινητήρα (μανιβέλα ή μίζα)
  • Εργοστασιακές (εκ κατασκευής) μονάδες ενεργοποίησης φρένων (τρόμπες, δαγκάνες). Η αλλαγή δίσκων φρένων επιτρέπεται (και με δίσκους μεγαλύτερης διαμέτρου)
  • Εργοστασιακή ανάρτηση εμπρός, οι εσωτερικές αλλαγές σε αποσβεστήρες/ελατήρια επιτρέπονται.
  • Ελαστικά με βάθος πέλματος 2,5 χλστ τουλάχιστον. Ελεύθερη επιλογή κατασκευαστή/τύπου.

1.4 Οι μοτοσυκλέτες MiniGP ΔΕΝ πρέπει να έχουν

  • Πλαϊνό ή άλλου είδους μόνιμο σταντ.
  • Υπερτροφοδότηση κανενός είδους
  • Τηλεμετρία
  • Ηλεκτρονικά βοηθητικά συστήματα abs, traction control, wheelie control, ελέγχου αναρτήσεων.
  • Σύστημα γρήγορης αλλαγής ταχυτήτων (quick shifter)
  • Τροχούς από ιδιαίτερα ελαφρύ υλικό (κράμα μαγνησίου, carbon, κ.α.)

1.5 Οι μοτοσυκλέτες MiniGP ΜΠΟΡΟΥΝ να έχουν:

  • Σταθεροποιητή τιμονιού (σταμπιλιζατέρ)
  • Σώμα πίσω ανάρτησης (αμορτισέρ) οποιουδήποτε κατασκευαστή/τύπου

 

2. KidGP & KidGP1

Μοτοσυκλέτες αγωνιστικές (δεν ταξινομούνται), με πλαίσιο χαλύβδινο ή αλουμινίου με τα εξής χαρακτηριστικά:

2.1 KidGP1 και KidGP

2.1.1 Μοτοσυκλέτες με κινητήρα αερόψυκτο, 2Τ, κυλινδρισμού έως 40 κ.εκ.,

με περιοριστικό δακτύλιο στην εξαγωγή καυσαερίων Ø10 χλστ, πλάτους 3χλστ τουλάχιστον, σε απόσταση 50 χλστ το μέγιστο από την επιφάνεια του κυλίνδρου, τροχούς 6,5’’ και ελάχιστο συνολικό βάρος 19 κ. 2.1.2 Μοτοσυκλέτες με κινητήρα αερόψυκτο, 2Τ, κυλινδρισμού έως 50 κ.εκ., καρμπυρατέρ διαμέτρου Ø12 χλστ, χωρίς καμία μετατροπή, εξάτμιση εργοστασίου, τροχούς 8’’-10’’ και ελάχιστο συνολικό βάρος 40 κ. 2.1.3 Μοτοσυκλέτες με κινητήρα αερόψυκτο 4Τ, κυλινδρισμού έως 90κ.εκ. όπως ακριβώς παράγεται, χωρίς καμία μετατροπή, ακόμα και σε τροφοδοσία-ανάφλεξη), τροχούς 8’’-10’’ και ελάχιστο βάρος 62 κ.

2.2 KidGP

2.2.1 Μοτοσυκλέτες με κινητήρα αερόψυκτο, 2T, κυλινδρισμού έως 40 κ.εκ.,

με περιοριστικό δακτύλιο στην εξαγωγή καυσαερίων Ø12 χλστ, πλάτους 3χλστ τουλάχιστον, σε απόσταση 50 χλστ το μέγιστο από την επιφάνεια του κυλίνδρου και ελάχιστο συνολικό βάρος 19 κ.

2.3 Οι μοτοσυκλέτες KidGP ΠΡΕΠΕΙ να έχουν:

  • Φυγοκεντρικό συμπλέκτη χωρίς κιβώτιο ταχυτήτων
  • Φρένα και στους 2 τροχούς
  • Διακόπτη λειτουργίας κινητήρα στο τιμόνι, σε εμφανές σημείο
  • Μανέτες φρένου/συμπλέκτη με στρογγυλά άκρα διαμέτρου 10 χλστ (ελάχιστο)
  • Στηρίγματα ποδών (μαρσπιέ) σταθερά ή αναδιπλούμενα, με στρογγυλά άκρα διαμέτρου 14 χλστ (ελάχιστο)
  • Δυνατότητα κλίσης 50°, τουλάχιστον, σε κάθε πλευρά (χωρίς βάρος) χωρίς να έρχεται σε επαφή με την άσφαλτο κανένα μέρος εκτός των ελαστικών.
  • Δυνατότητα περιστροφής του τιμονιού κατά 15°, τουλάχιστον, σε κάθε μεριά χωρίς κανένα του σημείο να πλησιάσει λιγότερο από 30 χλστ από κάθε σταθερό σημείο.
  • Σταθερά όρια περιστροφής τιμονιού στο πλαίσιο
  • Εμφανείς αριθμούς συμμετοχής, εμπρός, πίσω αριστερά και πίσω δεξιά.
  • Αυτόνομη εκκίνηση κινητήρα (μανιβέλα ή σχοινάκι ή μίζα)
  • Εργοστασιακές (εκ κατασκευής) μονάδες ενεργοποίησης φρένων (τρόμπες, δαγκάνες). Η αλλαγή δίσκων φρένων επιτρέπεται (και με δίσκους μεγαλύτερης διαμέτρου)
  • Ελαστικά με βάθος πέλματος 2,0 χλστ τουλάχιστον. Ελεύθερη επιλογή κατασκευαστή/τύπο.

2.4 Οι μοτοσυκλέτες KidGP ΔΕΝ πρέπει να έχουν

  • Πλαϊνό ή άλλου είδους μόνιμο σταντ.
  • Υπερτροφοδότηση κανενός είδους
  • Τηλεμετρία
  • Τροχούς από ιδιαίτερα ελαφρύ υλικό (κράμα μαγνησίου, carbon, κ.α.)

2.5 Οι μοτοσυκλέτες KidGP ΜΠΟΡΟΥΝ να έχουν:

  • Σταθεροποιητή τιμονιού (σταμπιλιζατέρ)

 

3. IMR CUP

3.1

Δεδομένου ότι πρόκειται για θεσμό με σκοπό να αναδείξει τις οδηγικές ικανότητες και το ταλέντο των αθλητών/τριών, οι συμμετέχοντες/ουσες αγωνίζονται με μοτοσυκλέτες «ενιαίου» τύπου. Οι μετατροπές που επιτρέπονται στις μοτοσυκλέτες έχουν μοναδικό την βελτίωση της λειτουργίας τους σε συνθήκες αγώνα και όχι την αύξηση της ιπποδύναμης.

3.2

Στον θεσμό IMR CUP επιτρέπεται να πάρουν μέρος μόνο οι μοτοσυκλέτες του κατασκευαστή IMR και πιο συγκεκριμένα τα μοντέλα COPA, CORSE, SUPERCORSE & MINIGP με τροχούς 12 ιντσών.

  • Επιτρέπεται η αλλαγή της εργοστασιακής εξάτμισης, η αλλαγή του εργοστασιακού καρμπιρατέρ με άλλου κατασκευαστή διαμέτρου έως 28 χλστ.
  • Επιτρέπεται η ροϊκή εξέλιξη της κεφαλής του κινητήρα. Επιτρέπεται η αλλαγή των ελατηρίων των βαλβίδων.
  • Επιτρέπεται η χρήση κάθε τύπου ελαστικών, λιπαντικών, υλικών τριβής (τακάκια) αναφλεκτήρων (μπουζί), αλυσίδας κίνησης, γραναζιών τελικής μετάδοσης, κάθε τύπου τιμονιού, χειριστηρίων, ενώ επιτρέπονται οι αλλαγές στα εσωτερικά τμήματα (υδραυλικά) των συστημάτων αναρτήσεων, η αντικατάσταση των ελατηρίων των αναρτήσεων, και η αντικατάσταση του αμορτισέρ πίσω με άλλο προτεινόμενο από την επίσημη αντιπροσωπεία της IMR στην Ελλάδα.
  • Ισχύουν όλοι οι κανονισμοί ασφαλείας των κατηγοριών MiniGP, δλδ:
  • Δοχείο συλλογής υπερχειλίσεων/αναθυμιάσεων 300 κ.εκ. τουλάχιστον
  • Διακόπτη λειτουργίας του κινητήρα στο τιμόνι, σε εμφανές σημείο
  • Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 120 χλστ
  • Μανέτες φρένου/συμπλέκτη με στρογγυλά άκρα διαμέτρου 10 χλστ (ελάχιστο)
  • Στηρίγματα ποδών (μαρσπιέ) σταθερά ή αναδιπλούμενα, με στρογγυλά άκρα διαμέτρου 14 χλστ (ελάχιστο)
  • Δυνατότητα κλίσης 50°, τουλάχιστον, σε κάθε πλευρά (χωρίς βάρος) χωρίς να έρχεται σε επαφή με την άσφαλτο κανένα μέρος εκτός των ελαστικών.
  • Δυνατότητα περιστροφής του τιμονιού κατά 15°, τουλάχιστον, σε κάθε πλευρά χωρίς κανένα του σημείο να πλησιάσει λιγότερο από 30 χλστ από κάθε σταθερό σημείο.
  • Σταθερά όρια περιστροφής τιμονιού στο πλαίσιο
  • Εμφανείς αριθμούς συμμετοχής, εμπρός, πίσω αριστερά και πίσω δεξιά.
  • Αυτόνομη εκκίνηση κινητήρα
  • Οποιαδήποτε άλλη μετατροπή πέραν αυτών που περιγράφονται παραπάνω, απαγορεύεται.

 

4. ΟΡΕΝ

  • Η κατηγορία ΟΡΕΝ είναι ανοικτή σε κάθε τύπου αγωνιστική μοτοσυκλέτα που εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες και έχει τροχούς 10’’ – 12’’. Επιτρέπονται και μοτοσυκλέτες με κινητήρες αερόψυκτους 4τ και 4 βαλβίδες με την χρήση καρμπυρατέρ ή ψεκασμού διαμέτρου 2 χλστ μικρότερης από ότι ισχύει για την κατηγορία στην οποία ανήκει η μοτοσυκλέτα.

 

5. ΓΕΝΙΚΑ

  • Κόστος: Με μοναδικό σκοπό την διατήρηση του κόστους των μοτοσυκλετών χαμηλά οι συμμετέχοντες σε όλες τις κατηγορίες του MiniGP Cup (!), με ποινή αποκλεισμού από τον αγώνα, μετά από σχετική ένσταση για αθέμιτο ανταγωνισμό, υποχρεούνται να πωλήσουν την μοτοσυκλέτα τους στον ενιστάμενο στην ανώτατη τιμή των 3.000€ (2000€ για KidGP/1)
  • Οι αθλητές/τριες, αν τους ζητηθεί, υποχρεούνται να μπορούν να παρουσιάσουν εγχειρίδιο ιδιοκτήτη (owners manual) ή εργοστασιακό φυλλάδιο παρουσίασης (prospectus) της μοτοσυκλέτας με την οποία αγωνίζονται.
  • Σε περίπτωση διεξαγωγής αγώνων και με άλλες κατηγορίες, τεχνικά, οι μοτοσυκλέτες των αθλητών/τριων πρέπει να συμβαδίζουν με τις παραπάνω και κάθε σχετικό θα αναφέρεται στην Αντίστοιχη προκήρυξη ή στον Ειδικό Κανονισμό αγώνα

 

6. Αριθμοί συμμετοχής

  • Οι αριθμοί συμμετοχής σε όλες τις κατηγορίες πρέπει να είναι ευανάγνωστοι, έως διψήφιοι, με χρώματα όπως περιγράφονται στην εκάστοτε προκήρυξη θεσμο, το φόντο να εκτείνεται για τουλάχιστον 3 εκατ περιφερειακά των αριθμών, να αποτελεί ενιαίο σύνολο και να είναι απαλλαγμένο από κάθε σήμα.
  • Ο εμπρόσθιος αριθμός συμμετοχής πρέπει να έχει ύψος 140 χλστ τουλάχιστον

 

7. Εξοπλισμός - Ενδυση

  • Οι αθλητές/τριες όλων των κατηγοριών του MiniGP Cup πρέπει να φορούν, κράνος full face (προδιαγραφών ECE 22-05 (P), JIS T 8133, SNELL M 2010), σωστά προσδεδεμένο, ολόσωμη φόρμα, (επιτρέπεται διαιρούμενη μόνο αν το πάνω μέρος προσδένεται ασφαλώς με το κάτω), δερμάτινες μπότες μοτοσυκλέτας ύψους 180 χλστ τουλάχιστον (150χλστ για τις KidGP&KidGP1), δερμάτινα γάντια με πρόβλεψη προστασίας από τριβή σε άσφαλτο.

 

 

Βίντεο Αγώνα

Περισσότερα Βίντεο

1ος γύρος, 8 Ιουλίου 2018, Kartodromo

Το βίντεο!!!

Στιγμιότυπα από τον 1ο αγώνα του MiniGP 2018.Περιγραφή εδώ, αποτελέσματα εδώ. Ευχαριστούμε θερμά τον Θεοδόση Τζαβάρα για την εικονοληψία και τον Δημήτρη Γεράρδη για την συναρμογή. (έκτακτη συμμετοχή με drone: Σωτήρης Στυλιάδης)

4ος Αγώνας - 8 Οκτωβρίου 2017 - Kartodromo

2ος - 3ος αγώνας - 10 Σεπτεμβρίου 2017 - Μέγαρα

1ος αγώνας - 16 Ιουλίου 2017 - Αφίδνες - Kartodromo

3ος Αγώνας - 11 Σεπτεμβρίου 2016 - Μέγαρα

Δελτία Τύπου

MiniGP-MiniTrial-MiniMX

ΑΡΗΣ ΑΣ

Χρονομέτρηση