Κανονισμoί

Προκήρυξη MiniGP Cup 2015

Σταθερός στην αναπτυξιακή του πορεία ο αθλητικό σύλλογος «ΑΡΗΣ» ανακοινώνει

την 3η έκδοση του άκρως ελπιδοφόρου θεσμού που ο ίδιος καθιέρωσε,

του MiniGP Cup 2015

Για το MiniGP Cup 2015 θα διοργανωθούν 3 αγώνες, ως παρακάτω:

1. 17        Μαΐου          Αφίδνες           ΑΡΗΣKTM Power the future3

2. 12        Ιουλίου        Αττική             ΑΡΗΣ

3. 11        Οκτωβρίου   Αττική             ΑΡΗΣ

Στο παραπάνω πρόγραμμα προστίθενται οι επιπλέον ημερομηνίες του IMR Cup 2015:

4. 21        Ιουνίου        Καλαμάτα        Ομάδα 65

5. 6          ΣεπτεμβρίουΘεσ/κη            Ομάδα 65

ARIS CLUB new aspro mesa smallΟ παρακάτω Κανονισμός ισχύει από 22 Απριλίου 2017
MiniGP logo 2c

Α. MiniGP & MiniGP 1

  • Μοτοσυκλέτες αγωνιστικές (δεν ταξινομούνται) με πλαίσιο χαλύβδινο ή αλουμινίου, με τροχούς 12’’ (προαιρετικά 10’’, υποχρεωτικά 10’’ για MGP1).
  • Κινητήρας μονοκύλινδρος:
    • o MiniGP1: 4Τ, αερόψυκτος, διβάλβιδος, 70-130κ.ε., 2τ αερόψυκτος 50-90κ.εκ., 2Τ υδρόψυκτος έως 50 κ.εκ, αυτόματο ή κανονικό συμπλέκτη
    • o MiniGP: 4Τ, αερόψυκτος, διβάλβιδος, 90-160κ.ε., 2τ αερόψυκτος 75-125 κ.εκ., 2Τ υδρόψυκτος έως 70 κ.εκ, αυτόματο ή κανονικό συμπλέκτη
  • Τροφοδοσία: Καρμπυρατέρ η ψεκασμός διαμέτρου:
    • o MiniGP1: έως 24 χλστ για 4Τ κινητήρες, έως 19 χλστ για 2Τ,
    • o MiniGP : έως 28 χλστ για 4Τ κινητήρες, έως 19 χλστ για 2Τ,

1. Οι μοτοσυκλέτες MiniGP ΠΡΕΠΕΙ να έχουν:

  • Κιβώτιο ταχυτήτων έως 5 σχέσεων
  • Φρένα και στους 2 τροχούς (υποχρεωτικά υδραυλικό δισκόφρενο εμπρός)
  • Ανάρτηση εμπρός και πίσω
  • Δοχείο συλλογής υπερχειλίσεων/αναθυμιάσεων 300 κ.εκ. τουλάχιστον
  • Διακόπτη λειτουργίας κινητήρα στο τιμόνι, σε εμφανές σημείο
  • Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 120 χλστ
  • Μανέτες φρένου/συμπλέκτη με στρογγυλά άκρα διαμέτρου 10 χλστ (ελάχιστο)
  • Στηρίγματα ποδών (μαρσπιέ) σταθερά ή αναδιπλούμενα, με στρογγυλά άκρα διαμέτρου 14 χλστ (ελάχιστο)
  • Δυνατότητα κλίσης 50°, τουλάχιστον, σε κάθε πλευρά (χωρίς βάρος) χωρίς να έρχεται σε επαφή με την άσφαλτο κανένα μέρος εκτός των ελαστικών.
  • Δυνατότητα περιστροφής του τιμονιού κατά 15°, τουλάχιστον, σε κάθε πλευράχωρίς κανένα του σημείο να πλησιάσει λιγότερο από 30 χλστ από κάθε σταθερό σημείο.
  • Σταθερά όρια περιστροφής τιμονιού στο πλαίσιο.
  • Εμφανείς αριθμούς συμμετοχής, εμπρός, πίσω αριστερά και πίσω δεξιά.
  • Αυτόνομη εκκίνηση κινητήρα (μανιβέλα ή μίζα)
  • Εργοστασιακές (εκ κατασκευής) μονάδες ενεργοποίησης φρένων (τρόμπες, δαγκάνες).
  • Η αλλαγή δίσκων φρένων επιτρέπεται (και με δίσκους μεγαλύτερης διαμέτρου)
  • Εργοστασιακή ανάρτηση εμπρός, οι εσωτερικές αλλαγές σε αποσβεστήρες/ελατήρια επιτρέπονται.
  • Ελαστικά με βάθος πέλματος 2,5 χλστ τουλάχιστον.